Inspiratiewebinar Week van de Mediawijsheid

Datum: 23 september 2021
Tijd: 15:00 tot 16:30
Locatie : Online
Netwerk Mediawijsheid, KB en Cubiss bieden een inspiratiewebinar voor bibliotheken aan, in het kader van de Week van de Mediawijsheid. Het webinar is bedoeld voor bibliotheekmedewerkers die zich bezighouden met digitale geletterdheid jeugd.
Inhoudsblok

Tijdens het webinar praat Netwerk Mediawijsheid je helemaal bij over de campagne, het thema van dit jaar en het onderzoek dat tijdens de Week van de Mediawijsheid gepresenteerd gaat worden. Je ontvangt tips en inspiratie voor activiteiten en je ontvangt informatie over hoe de campagne kan ondersteunen in jouw communicatie. Ook vertelt de KB je meer over de landelijke webinars waar jij als bibliotheek bij kunt aansluiten. Uiteraard is er ook ruimte om ideeën uit te wisselen en vragen te stellen.

Na afloop van het inspiratiewebinar ontvang je de actiegids, een leidraad voor bibliotheken om aan de slag te gaan met deze campagne én de bibliotheekrol voor digitale geletterdheid jeugd vorm te geven.

Meer informatie en aanmelden

Meld je aan via het formulier in dit bericht