LinkedIn-sessie Netwerkagenda: Versterking bibliotheekwerk in Caribisch Nederland (CN)

Datum: 5 juni 2023
Tijd: 12:00 tot 12:30
In deze sessie gaan Astrid Kraal (netwerkmanager KB) en Sander van Kempen (senior adviseur KB) met elkaar in gesprek over hoe we de komende tijd het bibliotheekwerk in Caribisch Nederland (CN) kunnen versterken.
Inhoudsblok

De komende jaren zetten we ons extra in om zowel de BES-eilanden als de CAS-eilanden te betrekken en mee te nemen in de Netwerkagenda. Hoe gaan wij als netwerk dit aanpakken met elkaar? Wat is nodig en wat heeft eerste prioriteit? Hoe vernieuwen en verstevigen we de samenwerking op het eiland zelf, tussen de eilanden onderling en de samenwerking tussen de eilanden en het netwerk in Europees Nederland?

De LinkedIn-sessies met onderwerpen uit de Netwerkagenda vinden elke eerste maandag van de maand plaats, vanaf 12.00 uur - na het maandelijkse luchtalarm.

Beeldmotto Netwerkagenda