Stichting Lezen - webinar BoekStartdag 2022

Datum: 31 maart 2022
Tijd: 13:30 tot 14:30
Locatie : Webinar
Op zaterdag 11 juni 2022 vindt de tweede BoekStartdag plaats. Motto: ‘Jij bent de beste verhalenverteller! Ontdek het in de Bibliotheek’.
Inhoudsblok

Tover je Bibliotheek tijdens deze dag om tot een paradijs voor jonge kinderen. Hoe groot of klein je dat doet, maakt niet uit. Als de allerjongsten en hun (groot)ouders/verzorgers zich maar welkom voelen.

Tijdens het webinar BoekStartdag 2022 laten we zien hoe je van jullie BoekStartdag een succes kunt maken. We lichten de Inspiratiegids en de communicatie- en promotiemiddelen toe. En we lichten een aantal ouder-kindactiviteiten uit.

Samen maken we BoekStart extra zichtbaar!

BoekStart-koffertje met logo

Datum en tijd

Het webinar vindt plaats op donderdag 31 maart van 13.30 - 14.30 uur. Het is bedoeld voor (voor)leesconsulenten en BoekStartmedewerkers die voor hun Bibliotheek BoekStartdag 2022 organiseren. Overige geïnteresseerden zijn ook van harte welkom om deel te nemen.

Registreren

Aanmelden voor het webinar kan via deze registratiepagina. Na registratie ontvang je een bevestiging van je inschrijving en uitleg hoe je het webinar kunt volgen. Deelname is kosteloos; het webinar wordt je aangeboden door Stichting Lezen. Bij deelname geef je toestemming dat we je e-mailadres mogen gebruiken om te mailen over of naar aanleiding van het webinar.