Webinar online Bibliotheek & digitaal aanbod: op naar 2023

Datum: 12 december 2022
Tijd: 10:00 tot 11:30
Het jaar loopt bijna ten einde en 2023 staat voor de deur. Daarom nodigen we je graag uit voor het webinar digitaal aanbod & online Bibliotheek op maandag 12 december. In dit webinar lichten we de plannen voor 2023 toe.
Inhoudsblok

Programma

• Digitaal aanbod: hoe het digitale aanbod is gebruikt en wat er door de landelijke inkoopcommissie in 2023 ingekocht. We hebben een paar handige hulpmiddelen voor bibliotheken gemaakt, die we laten zien

• Online Bibliotheek: we blikken terug op de cijfers van 2022. Vervolgens gaan we in op de plannen voor 2023: waarin o.a. de digitale tijdschriften, een pilot voor (v)mbo-leerlingen en Vakantielezen aan bod komen.

Voor wie

Dit webinar is interessant voor online ambassadeurs en bibliotheekcollega’s die werken met de digitale bibliotheekcollectie, marketing-communicatiemedewerkers en publieksmedewerkers.

Praktisch

Tijdens het webinar is gelegenheid tot het stellen van vragen via chat. Het webinar wordt opgenomen en is later terug te zien. Meld je aan.

Luisterboeken in de online bibliotheek