Uitnodiging webinar Pilot Online cursussen

5 januari 2021
In het kader van ‘Leven Lang Ontwikkelen’, een van de maatschappelijke opgaves uit het Bibliotheekconvenant, lanceren we medio/eind januari als pilot een nieuw aanbod van online cursussen. Tijdens een webinar op 1 februari lichten wij deze pilot toe.

Met de online cursussen kunnen alle bibliotheekleden die zich persoonlijk willen ontwikkelen aan de slag met zo’n 160 online cursussen op het gebied van bijvoorbeeld communicatie, persoonlijke kracht, taal en commerciële vaardigheden.

Livegang

Er zijn nog een paar kleine technische aanpassingen nodig voordat de online cursussen live kunnen. Vanwege de lockdown en de verminderde capaciteit bij de KB kan het mogelijk wat langer duren, maar we streven nog steeds naar medio/eind januari.

Diverse mensen

We laten het weten als de cursussen toegankelijk zijn via bibliotheek.nl en de blueprint. Met de toolkit (inlog nodig) en de lijst met het cursusaanbod kunnen bibliotheken zich wel alvast voorbereiden.

Webinar

Op maandag 1 februari van 15.00 – 16.00 uur lichten we de pilot toe in een webinar voor bibliotheken. De volgende onderwerpen komen aan bod:

• introductie programma Leven Lang Ontwikkelen
  • aanleiding en inhoud pilot Online cursussen
  • toegang online cursussen
  • marketing en communicatie online cursussen
  • online cursussen en blended learning in bibliotheken

Tijdens het webinar kun je vragen stellen. Het webinar wordt opgenomen en is later terug te kijken. Meer informatie en aanmelden.