Save the date: webinar Eindrapport Plek 3

14 januari 2021
Op 8 maart 2021 presenteert de Koninklijke Bibliotheek in samenwerking met Bibliotheek Lek & IJssel, Bibliotheek Venlo en Regioplan Amsterdam tijdens een webinar de eindrapportage van de pilot Plek 3. Het programma start om 13.30 uur en eindigt om 15.30 uur. Tijdens het programma zijn korte pauzes voorzien. Dit webinar is ter afsluiting van de pilot de Bibliotheek als derde leeromgeving.

Het is nu al mogelijk om je aan te melden via deze link. Deelname is gratis.

De pilot 'Plek 3; de bibliotheek als derde leeromgeving' startte eind 2019 in het kader van de Gelijke kansen-agenda van het ministerie van OCW en positioneert de Bibliotheek als rijke derde leeromgeving voor kinderen en jongeren in kwetsbare thuissituaties. De eerste leeromgeving is thuis, de tweede is school en de bibliotheek is PLEK 3.

Plek3