Webinar Online schrijver boeken in je bibliotheek

27 januari 2021
Op 11 februari organiseert de Schrijverscentrale speciaal voor bibliotheken een gratis webinar: hoe boek je een online schrijver in je bibliotheek?

De Schrijverscentrale wil verhalen en literatuur voor iedereen zichtbaar en toegankelijk houden. Juist in aanloop naar de Boekenweek (6 t/m 14 maart 2021) - die toch al anders gaat zijn dan anders - mogen schrijvers en hun boeken natuurlijk niet ontbreken in de programmering van bibliotheken.

Daarom organiseert De Schrijverscentrale voor bibliotheken op donderdag 11 februari van 14:00 uur tot 15:00 uur een gratis webinar over alle mogelijkheden van online schrijversactiviteiten. Na een welkomstwoord van Anne Zeegers, directeur van De Schrijverscentrale, gaat Wim DaniĆ«ls in gesprek met schrijfster Judith Koelemeijer en enthousiaste online experts bij bibliotheken en festivals.

Op de foto: schrijfster Judith Koelemeijer

Meer informatie en aanmelden

Het webinar word ondersteund door de KB. Het webinar is gratis, maar je moet je wel even aanmelden. Dat kan via deze uitnodiging van de Schrijverscentrale. Daar vind je ook meer informatie.

Judith Koelemeijer