Landelijk webinar #MUD22

9 december 2021
In 2022 is 'Swipe, stap, sprong' het thema van de Media Ukkie Dagen (25 maart t/m 1 april 2022). Samen met Netwerk Mediawijsheid, het SPN kernteam 0 tot 12 jaar (Boekstart), Cubiss en Mediasmarties organiseert de KB weer een landelijk webinar, zodat bibliotheken tijdens deze week mediaopvoeding voor het jonge kind onder de aandacht kunnen brengen.
Media Ukkie Dagen 2022

Landelijk webinar 'Swipe, stap, sprong'

Om bibliotheken te helpen op een gemakkelijke manier een online activiteit aan te bieden voor ouders, wordt ook dit jaar landelijk een webinar georganiseerd. Bied dit webinar aan in jouw werkgebied. Meer informatie en tools zijn vanaf 27 januari a.s. te vinden op de website van BoekStartpro, pagina Mediaopvoeding.

Het online webinar vindt plaats op maandagavond 28 maart 2022 van 20 uur tot 21 uur en wordt gegeven door Denise Bontje van Mediasmarties.