Save the date: Inspiratiedag Digitale Literatuur

22 juni 2022
Kom naar de Inspiratiedag Digitale Literatuur en ontdek een wereld vol verhalen en gedichten die zijn gemaakt – of die je zelf maakt – met de eindeloze mogelijkheden van digitale technologie.

Dinsdag 13 september, Bibliotheek LocHal, Tilburg

Volg workshops over digitale literatuur in de bibliotheek of in de klas. Schuif aan bij colleges door toponderzoekers over het ontstaan en de kenmerken van digitale literatuur, en het effect van virtual reality in het literatuuronderwijs. Neem deel aan het gesprek over de toekomst van digitale literatuur met enkele van de beste makers van ons land. Na deze dag ga je naar huis met volop ideeën om zelf met digitale literatuur aan de slag te gaan.

Zet de Inspiratiedag Digitale Literatuur dus alvast in je agenda. Je ontvangt later het programma en de mogelijkheid om je aan te melden.

De Inspiratiedag Digitale Literatuur maakt deel uit van een meerjarig project van de Bibliotheek Midden-Brabant met een Innovatiesubsidie van de KB Nationale Bibliotheek.

Contact: diglit@bibliotheekmb.nl

Persoon met virtualrealitybril