Doe mee aan landelijke kennisdeling maakplaatsen

19 juli 2022
Is jouw bibliotheek bezig met het opzetten van een maakplaats? Of draait de maakplaats al op volle toeren, maar kan je wel wat inspiratie gebruiken? Schuif dan op dinsdag 20 september tussen 10.00 en 11.30 uur aan bij de landelijke kennisdeling maakplaatsen van de KB, Rijnbrink en Probiblio.
Kind staat voor een bak met water en kijkt door een VR-bril.

Tips uitwisselen

Veel bibliotheken hebben tegenwoordig een maakplaats. Bibliotheken geven die maakplaats elk op hun eigen manier vorm. Tijdens de landelijke kennisdeling maakplaatsen kun je tips uitwisselen met andere bibliotheken, je laten inspireren op het gebied van programmering of elkaar bijpraten over de bemensing van de maakplaats.

Vragen stellen

Tijdens deze kennisdeling gaat het vooral om het uitwisselen van ervaringen. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om met andere bibliotheken in contact te komen en is er ruimte om al je prangende vragen te stellen.

Praktische informatie

De online kennisdeling is bedoeld voor zowel startende bibliotheken als bibliotheken die al langer een maakplaats hebben. De kennisdeling vindt plaats via Wonder. Deze bijeenkomst wordt mede mogelijk gemaakt door het onderzoeksproject MAKERLAB.

Meedoen?

Schrijf je in.