Terugkijklink landelijke webinar Like en Cancel beschikbaar

14 november 2022
Dinsdag 8 november jl. vond de landelijke webinar 'Like en Cancel' plaats in het kader van de Week van de Mediawijsheid. Denise Bontje van Mediasmarties nam ouders mee in het online mediagebruik van kinderen in de bovenbouw van de basisschool. De terugkijklink naar de webinar is nu beschikbaar.
Week van de Mediawijsheid motto Like en Cancel

Het is belangrijk dat ouders betrokken blijven en hun kinderen begeleiden, maar hoe doe je dat? Hoe blijf je als ouder betrokken bij het mediagedrag online, zonder de privacy van kinderen te schenden? Hoe laat je in vertrouwen los, maar blijf je in gesprek met je kind over het gedrag online? Tijdens het webinar zette Denise Bontje deze vragen centraal.

Terugkijklink landelijke webinar

Heb je zelf het webinar nog niet gezien of wil je het webinar in de bibliotheek gebruiken in je programmering? De terugkijklink van het webinar 'Like en Cancel' is nu beschikbaar. De vragen die ouders tijdens de webinar stelden zijn verwerkt in een Q&A-overzicht. Op de website van Mediasmarties.nl vind je de bijbehorende Mediatips voor thuis en de WegWijzer voor professionals.