LinkedIn-sessie Netwerkagenda maandag 19 december

15 december 2022
Op maandag 19 december beginnen de LinkedIn-sessies weer. De eerste sessie gaat over de laatste ontwikkelingen rond de IDO's plaats. Klaas Gommers (VOB) en Stephanie Kuiper (KB) gaan met elkaar in gesprek over o.a. de financiering en de doorontwikkeling van de informatiepunten en de rol van de gemeente.

Hoe kan ik de LinkedIn-sessie kijken?

De sessie begint om 12.00 uur en duurt een halfuur. Je kunt de sessie bekijken op de speciale pagina van LinkedIn. Op dezelfde pagina kun je de sessie later ook terugkijken. Je hoeft je verder niet aan te melden.

Volgende LinkedIn-sessies

• Maandag 23 januari 12.00 uur: Miljoenen euro’s extra voor bibliotheken. Met Klaas Gravesteijn en Lily Knibbeler. Link naar de sessie.
  • Maandag 6 februari 12.00 uur: Er gaat niets boven Groningen. Beste bibliotheek. Met Agmar van Rijn en Rachel van den Hoogen. Link naar de sessie.

Beeldmotto Netwerkagenda