Gezondheid en (digitale) zorg: toolkit staat live!

15 december 2022
Vandaag werd tijdens een webinar de toolkit Gezondheid en (digitale) zorg gepresenteerd. In de goed bezochte sessie kregen de deelnemers uitleg over inhoud en toepassingen, én konden zij zelf aan de hand van een aantal cases alvast ervaren hoeveel de toolkit te bieden heeft. Bibliotheken die meer willen maken van hun aanbod rond gezondheidsvaardigheden, kunnen er vanaf nu mee aan de slag. En je kunt het webinar terugkijken.
Vrouwelijke arts met stethoscoop aan bureau

De toolkit heeft de vorm van een padlet en is ingedeeld in de rubrieken:

• roze - uitleg over de padlet zelf
  • geel - kennisdossier en het waarom van het thema voor de bibliotheek
  • blauw - 3 kerntaken, relevant voor gezondheid, met programma's, good practices en inspiratie
  • groen - informatie voor projectleiders en coördinatoren

Binnen de padlet kun je zoeken op trefwoord met Ctrl+F of 'appeltje'+F.

Bekijk de toolkit Gezondheid en (digitale) zorg.

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? Neem contact op met Eline de Visser.

Terugblik webinar Gezondheid en (digitale) zorg

Klik op de terugkijk-link naar het webinar Toolkit Gezondheid en (digitale) zorg op 15 december 2022, waarin de toolkit uitgebreid werd gepresenteerd en toegelicht.

En klik voor de plenaire afsluiting van het webinar nadat de deelnemers in afzonderlijke sessies de toolkit uitprobeerden.