Webinar Stichting Lezen voor bibliotheekdirecties

23 januari 2023
Stichting Lezen organiseert donderdagochtend 16 februari van 9.00-10.00 uur weer een webinar voor bibliotheekdirecties.

Van de Impulsregeling van € 12,9 miljoen uit het Masterplan basisvaardigheden is ook een deel bestemd voor de uitbreiding van vmbo-locaties met de Bibliotheek op school. In het eerste webinar van 2023 voor bibliotheekdirecties richten we ons daarom op de Bibliotheek op school in het vmbo.

Over het webinar

Het webinar begint op donderdag 16 februari om 9.00 uur. In het webinar gaan we in op de samenwerking tussen Biblionet Groningen en Stichting Voortgezet Onderwijs Eemsdelta. Hoe is deze samenwerking tot stand gekomen? Hoe zijn de rollen verdeeld? Welke plek heeft de Bibliotheek op school in het beleid van de partners en hoe is de financiering geregeld? En wat maakt samenwerking met een vo-school anders dan met een po-school? Deze en andere vragen komen aan bod.

Mark Deckers gaat in gesprek met Annalies Mulder (algemeen directeur VO Eemsdelta) en Ilona Ebels (manager bibliotheken van Biblionet Groningen). Tijdens het webinar is er ruimte om vragen te stellen.

Meer informatie en aanmelden

Aanmelden voor het webinar kan via Zoom. Kijk op lezen.nl voor meer informatie over het webinar.

Afbeelding
Flyer voor het webinar voor bibliotheekdirecties. Met tekst een een afbeelding van een leeszaal.