LinkedIn-sessie Digitaal Burgerschap – 6 maart

2 maart 2023
Op maandag 6 maart kun je de volgende LinkedIn-sessie bekijken. In deze sessie gaan Peter Kok (directeur-bestuurder Bibliotheek Midden-Brabant) en Peter van Eijk (directeur-bestuurder BiSC) met elkaar in gesprek over het programma Digitaal Burgerschap. Wat houdt het programma in? Waarom ligt er voor bibliotheken een natuurlijke rol op het gebied van digitaal burgerschap? En welke (financiële) ondersteuning wordt er landelijk geboden om lokale bibliotheken in staat te stellen deze rol te vervullen?

Hoe kan ik de LinkedIn-sessie kijken?

Je kunt de sessie maandag 6 maart vanaf 12.00 uur (na het maandelijkse luchtalarm) kijken. Deze duurt een halfuur. Ga hiervoor naar de speciale pagina van LinkedIn. Op dezelfde pagina kun je de sessie later ook terugkijken. Je hoeft je verder niet aan te melden.

Volgende LinkedIn-sessies

De LinkedIn-sessies vinden elke eerste maandag van de maand plaats. Houd Bibliotheeknetwerk in de gaten voor het programma.

Beeldmotto Netwerkagenda