LinkedIn-sessie Netwerkagenda: Van start met de WAU-trajecten

25 april 2023
Op maandag 1 mei is er weer een nieuwe LinkedIn-sessie. In deze sessie gaan Ronald Huizer (directieteamlid KB, portefeuille Lezen en digitale geletterdheid) en Frank Bergsma (strategisch adviseur KB) met elkaar in gesprek over hoe de KB de komende tijd aan de slag gaat met de verschillende WAU-trajecten. Werk aan Uitvoering (WAU) is een Rijksprogramma ter verbetering van de publieke dienstverlening. Over welke trajecten hebben we het? Hoe werken we hier samen aan met de verschillende netwerkpartners? Wat willen we bereiken en hoe?

Hoe kan ik de LinkedIn-sessie kijken?

Je kunt de sessie maandag 1 mei vanaf 12.00 uur (na het maandelijkse luchtalarm) kijken. Deze duurt een halfuur. Ga hiervoor naar de speciale pagina van LinkedIn. Op dezelfde pagina kun je de sessie later ook terugkijken. Je hoeft je verder niet aan te melden.

Volgende LinkedIn-sessies

De LinkedIn-sessies met onderwerpen uit de Netwerkagenda vinden elke eerste maandag van de maand plaats, vanaf 12.00 uur - na het maandelijkse luchtalarm.

De eerstvolgende sessie is maandag 5 juni. In deze sessie gaan Astrid Kraal (netwerkmanager KB) en Sander van Kempen (senior adviseur KB) met elkaar in gesprek over hoe we de komende tijd het bibliotheekwerk in Caribisch Nederland (CN) kunnen versterken.

Beeldmotto Netwerkagenda