Het Nationale Bibliotheekcongres verplaatst naar 2021

14 april 2020
Als gevolg van alle aan het coronavirus gerelateerde maatregelen heeft de KB besloten om op 15 en 16 juni aanstaande geen fysieke editie van het Nationale Bibliotheekcongres te organiseren. We verplaatsen het congres met het thema Digitaal Burgerschap naar dinsdag 19 januari 2021.

Programma

Het programma gaan we (voornamelijk) in een digitale vorm aanbieden. Hoe we dat doen, daarover later meer. Marleen Stikker zal als curator een hoofdrol spelen en Tracy Metz gaat het presenteren. De welbekende studiogesprekken met Petra Possel worden opgenomen als podcasts. In het najaar maken we de namen van de plenaire sprekers en de studiogasten bekend. De digitale editie van het congres is straks voor iedereen uit de sector gratis te volgen en de inhoud blijft na afloop beschikbaar.

Deelsessies en sponsoren

Degenen die een voorstel hebben ingediend ontvangen van ons een aparte mail met informatie. Ook met de (potentiƫle) standhouders nemen we contact op.

Meer informatie

Voor meer informatie verwijzen we in eerste instantie door naar Spitz, Charlotte van Solinge via charlotte@spitz.nu en 06-54201475.

Hopelijk kunnen we in januari gezamenlijk terugkijken op deze tijd en ervaringen/lessons learned met elkaar delen.

Wij wensen iedereen deze periode veel gezondheid, sterkte en creativiteit toe!