Doe mee met de Codeweek 2019

29 juli 2019
Van 5 tot 20 oktober 2019 is het in heel Europa Codeweek. Dan vinden overal in Europa activiteiten plaats om kinderen in aanraking te brengen met alle facetten van digitale geletterdheid.

Bibliotheken kunnen ook dit jaar hun activiteiten aanmelden op www.codeweek.eu. Op die manier kunnen andere EU-landen zien welke activiteiten er in Nederland zijn.

Codeweek

ECP | Platform voor de Informatiesamenleving is coördinator van de Nederlandse Codeweek en zorgt ervoor dat de week, en dus ook uw activiteit, onder de aandacht wordt gebracht. Dit doet zij via diverse online kanalen zoals social media en via de website waar kinderen, ouders en leerkrachten in een overzicht kunnen zien wat er bij hen in de buurt te doen is.

De KB en de Codeweek

De KB is kernpartner van het Netwerk Mediawijsheid. In dit netwerk draagt de KB o.a. bij aan campagnes als de Week van de Mediawijsheid, Media Ukkiedagen en de Codeweek.

Meer informatie over de Codeweek vindt u op www.codeweek.nl. Heeft vragen over de Codeweek 2019? Mail dan naar info@codeweek.nl. Volg Codeweek ook op Twitter: @CodeweekNL