Workshop Collectioneren tijdens Dutch Design Week

2 september 2020
Tijdens de Dutch Design Week (17 - 25 oktober) organiseert de KB de workshop IK ZIE JOU - boekdelen spreken. Daarbij wordt een bijzondere collectie boeken onthuld.

Het gaat om de boekencollectie van een van Nederlands bekendste grafisch ontwerpers: Anthon Beeke. Anthon heeft zelf diverse prijswinnende boeken vormgegeven en zijn geliefde en echtgenote, de bekende trendforcaster/curator/educator Lidewij Edelkoort zal deze collectie tijdens de Dutch Design Week onthullen en toelichten. Zelf gaan we ook aan de slag, maar eerst horen we van inspirerende sprekers hoe je anders met collecties kan werken. Welke vragen stel je aan een collectie? Hoe zoek je verdieping en gelaagdheid?

Ben je nieuwsgierig en wil je je nu al aanmelden of een mail krijgen als we meer informatie hebben? Stuur dan je gegevens aan bibliotheekstelsel@kb.nl