Codeweek 2020

22 september 2020
Van 10 tot 25 oktober 2020 is het weer CodeWeek! De CodeWeek is een Europese campagne die erop is gericht om programmeren en digitale vaardigheden op een leuke en aantrekkelijke manier voor iedereen bereikbaar te maken. Door heel Europa worden activiteiten rondom dit thema georganiseerd. Meer informatie vind je op codeweek.eu.

Dit jaar organiseren de Vakgroep IenI, Cisco en Kennisnet in samenwerking met ECP | Platform voor de InformatieSamenleving en het Safer Internet Centre webinars gedurende de CodeWeek. Zie hier het programma en de aanmeldlinks.

Codeweek 2020

Wil je als bibliotheek je activiteiten rondom programmeren en digitale vaardigheden onder de aandacht brengen, zorg dan via deze link dat je activiteit op de kaart staat! Je vindt daar ook de communicatietoolkit, de brochure en de lerarentoolkit.

Volg Codeweek ook op Twitter: @CodeweekNL.