LinkedIn-sessie Netwerkagenda maandag 23 januari

18 januari 2023
Op maandag 23 januari kun je de volgende LinkedIn-sessie bekijken. Deze keer met Klaas Gravesteijn (directeur VOB) en Lily Knibbeler (Algemeen directeur KB).

Zij praten samen over de Bibliothekenbrief van staatssecretaris Gunay Uslu (Cultuur en Media) en wat deze betekent voor de samenwerking tussen bibliotheek en gemeente op lokaal niveau.

Hoe kan ik de LinkedIn-sessie kijken?

Je kunt de sessie maandag 23 januari vanaf 12.00 uur kijken. Deze duurt een halfuur. Ga hiervoor naar de speciale pagina van LinkedIn. Op dezelfde pagina kun je de sessie later ook terugkijken. Je hoeft je verder niet aan te melden.

Volgende LinkedIn-sessies

Maandag 6 februari 12.00 uur: Er gaat niets boven Groningen. Beste bibliotheek. Met Agmar van Rijn en Rachel van den Hoogen. Link naar de sessie.

Hierna vinden de sessies plaats elke eerste maandag van de maand. Houd Bibliotheeknetwerk in de gaten voor het programma.

Beeldmotto Netwerkagenda