Save the date: webinar over kansengelijkheid en de rol van leesbevordering

29 april 2022
In het kader van de Netwerkagenda en het Leesoffensief organiseert Stichting Lezen dit jaar enkele korte strategische online bijeenkomsten, gericht op directeuren en managers van bibliotheken.

De eerste uit deze serie vindt plaats op donderdag 23 juni van 10.00 tot 10.45 uur, met dr. Tijana Prokic Breuer, directeur van Education Lab NL (Universiteit Maastricht) en programmamanager bij de Inspectie van het Onderwijs. Zij vertelt over kansen(on)gelijkheid en de rol die leesbevordering hierbij kan spelen. Het webinar biedt je nieuwe kennis en handvatten om samen met partners te werken aan sterke lokale geletterdheidsnetwerken.

Aanmelden kan via deze Zoom-registratielink.

Afbeelding
Plaatje met tekst in de vorm van een wordcloud. De tekst luidt: Geletterde samenleving. Bevorderen geletterdheid en leesplezier. Om de tekst heen de namen van alle partners.