Landelijke webinar Like en Cancel voor ouders #WvdM22

Datum: 8 november 2022
Tijd: 20:00 tot 21:00
Locatie :
Noteer dinsdag 8 november 2022 om 20 uur! Dan vindt weer een landelijke webinar plaats voor ouders van kinderen in de bovenbouw van de basisschool.
Inhoudsblok

Deze webinar kunnen bibliotheken inzetten in hun programmering. We maken ook weer een promotiefilmpje, die bibliotheken kunnen inzetten om het landelijke webinar onder de aandacht te brengen

Het webinar is een uitstekend moment om stil te staan bij het online mediagebruik van kinderen. Wat doen ze online en hoe actief zijn ze online? Hoe blijf je als ouder betrokken bij het mediagedrag online, zonder de privacy van kinderen te schenden? Hoe laat je in vertrouwen los, maar blijf je in gesprek met je kind over het gedrag online?

Denise Bontje van Mediasmarties geeft aan de hand van praktijkvoorbeelden tips voor verhalen om samen in te duiken en te gebruiken als aanleiding voor gesprek.

Meer informatie over het landelijke webinar staat in de toolkit landelijke webinar op BiebtoBieb.