Gratis bestellen: Handboek Lokale aanpak voor Digitale Inclusie

19 januari 2024
Bestel nu het Handboek Lokale aanpak voor Digitale Inclusie. De Alliantie Digitaal Samenleven biedt elke bibliotheekorganisatie 2 gratis exemplaren van dit handboek aan. Een mooi hulpmiddel om lokaal samenwerking te starten of te versterken, om zo de digitale kloof te verminderen. Bestel vóór 29 februari, dan heb je ze half maart in huis.
Handboek lokale aanpak voor Digitale Inclusie, omslag

Met 2,5 tot 4 miljoen mensen die met moeite zelfstandig digitale zaken regelen, is het essentieel om de digitale kloof te dichten.

Dit (online) handboek is een waardevolle bron voor iedereen die zich wil inzetten voor een inclusieve, steeds meer digitaliserende samenleving. Het begeleidt je vanaf het moment dat je je bewust wordt van de uitdagingen in jouw gemeente tot het ontwikkelen van een effectief plan van aanpak.
Ontdek de belangrijkste thema's en praktische tools, zoals werkbladen, om jouw aanpak vorm te geven. Samen kunnen we de digitale kloof overbruggen.

Bekijk het handboek op de website van de Alliantie Digitaal Samenleven.

Bestellen

Naast de online versie kan jouw bibliotheek nu gratis 2 gedrukte exemplaren bestellen. Dit kan tot en met 29 februari met het formulier hieronder. Je ontvangt de handboeken dan uiterlijk half maart van de Alliantie.

Eventueel kun je aangeven of je interesse hebt in meer exemplaren tegen betaling. Is er genoeg belangstelling, dan bekijkt de Alliantie hiervoor de mogelijkheden.

Formulier

Ja, ik bestel 2 gratis exemplaren van het Handboek lokale aanpak Digitale Inclusie voor mijn bibliotheekorganisatie.

Vul hieronder in waar de handboeken naartoe gestuurd moeten worden.

Velden gemarkeerd met een zijn verplicht.

Heb je interesse in extra betaalde exemplaren van het handboek?
Dan kun je dat hier aangeven.
Let op:
- alleen beschikbaar bij voldoende belangstelling
- prijs wordt bepaald op basis van totale oplage

Opmerkingen