Tineke van Ham interim Netwerkmanager OB-netwerk

10 juli 2023
Per 1 augustus start Tineke van Ham als interim Netwerkmanager in het OB-netwerk bij de KB nationale bibliotheek, naar aanleiding van het vertrek van Astrid Kraal. In de rol van Netwerkmanager zal Tineke aan de slag gaan als procesbegeleider en verbinder in het netwerk met onder andere de verdere ontwikkeling van de netwerksamenwerking, een vernieuwd Bibliotheekconvenant en de aanpassing van de Wsob.

De inhoudelijke leiding van de afdeling Bibliotheekstelsel wordt opgepakt door Ronald Huizer, directieteamlid Lezen en Digitale geletterdheid.

Tineke van Ham

Wij zijn erg blij met de komst van Tineke, zij is een ervaren verbinder en kent het Bibliotheekstelsel bijzonder goed, als oud-bestuurder van Rijnbrink en oud-voorzitter van stichting SPN. Ze zal deze rol tijdelijk op zich nemen tot het tweede kwartaal van 2024. Tegen die tijd zullen we op zoek gaan naar een vaste netwerkmanager.