Week van de Mediawijsheid webinar voor marketing / communicatiemedewerkers

13 juni 2023
Ter voorbereiding op de Week van de Mediawijsheid 2023 organiseren de KB en Mediasmarties speciaal voor marketing- en communicatiemedewerkers van bibliotheken een webinar op 27 juni a.s.

Van 10 t/m 17 november 2023 is het alweer tijd voor de Week van de Mediawijsheid! De voorbereidingen voor een landelijk aanbod namens alle bibliotheken zijn inmiddels gestart.

WvdM webinar marcom

Webinar voor MarCom-medewerkers van bibliotheken

Op 27 juni a.s. organiseren de KB en Mediasmarties speciaal voor bibliotheekmedewerkers die zich bezig houden met de marketing en communicatie rondom de WvdM een webinar. We werken graag met jou samen om zoveel mogelijk ouders te bereiken en de Week van de Mediawijsheid onder de aandacht te brengen.

Tijdens dit (interactieve) webinar praten we je vast bij over de plannen voor de Week van de Mediawijsheid, de planning in aanloop naar het webinar en hoe je als bibliotheek kunt aanhaken en ouders kunt bereiken. Daarbij is er de gelegenheid om vragen te stellen en stellen we jouw input ook op prijs.

Hou jij je bezig met de Week van de Mediawijsheid, maar niet met de promotie ervan? Attendeer je marketing/communicatie-collega op dit webinar!

Meld je aan voor 27 juni a.s. van 13 uur tot 13.30 uur via de volgende link: