Materialen over zorgverzekering

12 december 2023
Het Ministerie van VWS biedt materialen aan om mensen te laten nadenken over de vraag of hun zorgverzekering nog bij hen past. Vanuit de bibliotheek kun je mensen op deze vraag attenderen en helpen met een poster, flyer, animaties, afbeeldingen voor social, en een infographic. Overstappen naar een andere zorgverzekering kan tot 31 december 2023.
Past je zorgverzekering nog, schermafbeelding video

De video’s en posters zijn bedoeld om bezoekers te laten nadenken of hun zorgverzekering nog bij hen past. Deel de video’s en posters daarom goed zichtbaar in de bibliotheek.
De folder met het stappenplan kun je meegeven, zodat bezoekers de informatie thuis rustig kunnen nalezen.
Bij vragen over zorgverzekeringen die je niet direct zelf kunt beantwoorden, kun je mensen doorverwijzen naar www.ikregelmijnzorggoed.nl. Deze website wordt ook genoemd in de video’s, posters en folders.

De video's kun je ook zonder geluid afspelen, want ze zijn ondertiteld.

Download de materialen vanaf de portal Landelijke huisstijl om zelf te printen.
De posters kun je printen op A3-formaat; de folders op A4-formaat.

Schermafbeelding animatie