Nieuwe certificaten en bewijzen van deelname

9 januari 2024
Voor deelnemers aan cursussen in de bibliotheek zijn er nieuwe certificaten. Ze zijn aangepast aan de nieuwe bibliotheek-huisstijl en weer helemaal fris. Nieuw zijn de bewijzen van deelname voor cursisten die wel hebben meegedaan, maar niet alles konden afronden. Ze zijn er voor Klik & Tik- en Lees en Schrijf!-cursussen van Oefenen.nl, én er is een algemeen certificaat en bewijs van deelname.
Bewijs van deelname, Klik & Tik

Om een cursus feestelijk af te ronden en deelnemers te belonen voor hun inspanningen waren er al certificaten. Daar zijn dus nu de nieuwe bewijzen van deelname bij gekomen. Ze voldoen weer helemaal aan de Bibliotheek-huisstijl.

Er zijn 6 varianten:

• Certificaat Klik & Tik
  • Certificaat Lees en Schrijf!
  • Certificaat algemeen
  • Bewijs van deelname Klik & Tik
  • Bewijs van deelname Lees en Schrijf!
  • Bewijs van deelname algemeen

Downloaden

Je kunt alle varianten downloaden in het Volgsysteem van Oefenen.nl, onder Extra materiaal.