LinkedIn-sessie Netwerkagenda: Single Identity

Datum: 8 april 2024
Tijd: 12:00 tot 12:30
Op maandag 8 april is er weer een nieuwe LinkedIn-sessie. In deze sessie gaan Mariëtte Roelvink (hoofd Publieksdiensten KB) en Bert Hogemans (directeur-bestuurder Bibliotheek Gelderland Zuid) met elkaar in gesprek over het project Single Identity. Het doel van het project is om eindgebruikers van de online diensten van de KB en de openbare bibliotheken met één identiteit (Single Identity) toegang te geven tot alle bibliotheekzaken. Hoe verloopt het project? Welke partijen zijn er allemaal bij betrokken? Wanneer gaat welke bibliotheek live?
Inhoudsblok

Hoe kan ik de LinkedIn-sessie kijken?

Je kunt de sessie maandag 8 april vanaf 12.00 uur (na het maandelijkse luchtalarm) kijken. Deze duurt een halfuur. Ga hiervoor naar de speciale pagina van LinkedIn. Op dezelfde pagina kun je de sessie later ook terugkijken. Je hoeft je verder niet aan te melden.