Oproep: denk mee over de LinkedIn-sessies

8 december 2023
Dit jaar hebben we negen LinkedIn-sessies georganiseerd. Samen zijn deze video’s 5697 keer bekeken, wat neerkomt op een gemiddelde van 633 keer. Uiteraard willen we hier volgend jaar gewoon weer mee door. Heb jij ideeën of wil je meewerken? Dan horen we graag van je. Tijdens de LinkedIn-sessies gaan collega’s met elkaar in gesprek over onderwerpen uit de Netwerkagenda. Zo zijn er sessies geweest over de IDO’s, het bibliotheekwerk in Caribisch Nederland en de interim netwerkmanager Tineke van Ham. De eerste sessie vond plaats in juni 2022.

Best bekeken afleveringen

De best bekeken aflevering van de LinkedIn-sessies is die van 6 november 2023, met 1572 views. Adriaan Langendonk en Jurjen Nienhuis spraken elkaar toen over de Impulsregeling Masterplan basisvaardigheden. Of anders gezegd: over het geweldige nieuws dat er miljoenen extra gaan naar BoekStart en de Bibliotheek op school! Ook het gesprek van Agmar van Rijn en Rachel van den Hoogen over ‘Er gaat niets boven Groningen’ deed het goed (769 views), net als ‘Digitaal burgerschap’ met Peter Kok en Peter van Eijk (760 views).

Ideeën gezocht

In 2024 willen we doorgaan met de LinkedIn-sessies. Nu kunnen we zelf onderwerpen verzinnen, maar we zijn eigenlijk heel benieuwd naar jullie ideeën. Welke onderwerpen moeten zeker aan bod komen? Wie heeft wat jou betreft een verhaal dat iedereen zou moeten horen? Of misschien wil je zelf wel meedoen? Alle input is welkom. Mail communicatieadviseur Daniëlle van den Brink. Zij neemt dan contact met je op.