Webinar voor lokale partners over Toeslagen

10 januari 2024
Op 25 januari is er het webinar Opstart invordering door Uitvoeringsorganisatie Herstel Toeslagen (UHT): handen ineen om ouders te helpen. In 2024 start voor een deel van de ouders de invordering van de schulden bij de Belastingdienst en Dienst Toeslagen weer op. Dit geldt voor ouders die zich als (mogelijk) gedupeerde hebben aangemeld bij UHT, van wie de integrale beoordeling is afgerond of ouders die zelf hebben afgezien van de integrale beoordeling. Dit webinar is interessant voor lokale partners van bibliotheken die helpen bij toeslagen.
Dienst Toeslagen, logo

Dit webinar geeft informatie over waarom en hoe de pauzering wordt opgeheven, wat het betekent voor ouders en hoe we de ouders gezamenlijk kunnen helpen als ze weer moeten gaan betalen.
Is de bijeenkomst interessant voor partners of collega’s? Attendeer hen dan hierop. Zij kunnen zich ook aanmelden via de link hieronder.
Het proces van opstart invordering is vormgegeven op basis van 2 pilots die in oktober in samenwerking met de gemeenten Amsterdam, Rotterdam en Almere zijn uitgevoerd.

Het webinar is ook later terug te kijken. Dus ook als je op 25 januari niet in de gelegenheid bent, kun je je wel aanmelden om alle relevante informatie en de terugkijklink te ontvangen.

Meld je nu aan voor dit webinar op 25 januari 2024, van 14.00 tot 15.00 uur.