Ding mee naar de International Library Marketing Award

19 januari 2024
Marketingcollega’s, opgelet! Had jouw bibliotheek een uitstekende campagne lopen in 2023? Of heb je aan een gaaf project gewerkt? Misschien wint jouw bibliotheek dan wel de International Library Marketing Award van de IFLA. Ontdek hoe je kunt meedingen.

De International Library Marketing Award wordt uitgereikt aan de bibliotheek die de beste innovatieve marketingactiviteit had in 2023. Voor de award werkt IFLA samen met sponsor PressReader.

Wat kun je winnen?

Er zijn drie prijzen:

• € 3000 voor de eerste plaats
  • € 2000 voor de tweede plaats
  • € 1500 voor de derde plaats

Met het geld kunnen bibliotheken nieuwe technologie aanschaffen om diensten of impact te verbeteren. Ook wordt de winnende bibliotheek uitgenodigd om haar best practices op marketinggebied te presenteren tijdens een virtuele prijsuitreiking. Een mooie kans om prestaties onder de aandacht te brengen bij collega’s over de hele wereld  en waardevolle inzichten te delen.

Hoe doe je mee?

Je kunt jouw campagne aanmelden via de site iflapressreader.org. Daar vind je ook meer informatie over de criteria waar je inzending aan moet voldoen. Aanmelden kan tot en met 20 februari 2024. IFLA en PressReader selecteren de drie winnaars.

Vragen?

Neem bij vragen contact op met Carmen Eastman of Romeo Muvhulawa Matumba, leden van de Award Jury Working Group (IFLA Management and Marketing).

Heel veel success, collega’s!

Ifla logo