Nieuwe inschrijfrondes digitaal burgerschap geopend!

15 januari 2024
Bibliotheken kunnen zich vanaf vandaag inschrijven voor de nieuwe ronde digitaal burgerschap! Wil jouw bibliotheek starten met dit onderwerp? Al daadwerkelijk programma’s aanbieden? Of zelfs experimenteren met het onderwerp? Vul dan nu een aanvraag voor financiering in.

De deadline voor het aanvragen is 9 februari. Maak dus snel gebruik van deze mogelijkheid! In dit nieuwsbericht lees je meer over de verschillende financieringsregelingen.

Data andere rondes in 2024

Wil jouw bibliotheek starten of al verder gaan met digitaal burgerschap, maar komt het nu niet zo goed uit? Maak dan gebruik van de andere inschrijfrondes in 2024*:

• 15 april – 20 mei: inschrijfronde 5
  • 16 september – 11 oktober: inschrijfronde 6

Weet dat voor deze latere rondes de inschrijfformulieren worden aangepast. De nieuwe versies zetten we ruim van te voren online. Houd Bnetwerk in de gaten voor meer informatie.

Heel veel succes!

* Specifieke data onder voorbehoud